خانه / دسته‌بندی نشده / توزیع کنندگان پک ترمه شب یلدا

توزیع کنندگان پک ترمه شب یلدا

مجموعه بزرگ هنری نفیس یکی ازمراکزمعتبردرجهت توزیع پک های جذاب و ویژه شب یلدا می باشد که این مجموعه درتلاش است که شبی رویایی وخاطره انگیزبه یادگار بگذارد. این پک ازمحتویات متنوع برخورداراست .

فلسفه شب یلدا

قبل ازاین که ویژگی های پک ترمه یلدا را ذکر نماییم، مروری به سنت دیرینه ایراینان داشته باشیم. ایرانیان باستان شب قبل از شروع فصل زمستان دورهم جمع می شدند و با خوردن میوه های چون انار و هندوانه و گرفتن فال حافظ و نواختن موسیقی این شب را جشن می گرفتند. اصولا برای این شب، سفره ای پهن می کردند و روی این سفره سنتی و باستانی، وسایلی از قبیل ترمه وصنایع دستی می گذاشتند که جنس این ترمه ها از نوع ابریشم بود.

ویژگی های پک ترمه شب یلدا

حالا به راحتی در این قسمت برای شما دوست عزیز، ویژگی های این پک را ارائه می دهیم و به دلیل ویژگی های درجه یک این پک، این محصولات زودتر از وقت خود به فروش می رسد. یکی از ویژگی های این پک، وجود رومیزی های ترمه با رنگ های دلخواه برای شما مخاطب عزیز در کنارصنایع دستی های لوکس وقیمتی مانند مس وپرداز و مس وخاتم و… قرار می گیرد که این باعث می شود شما با سلیقه زیبایی که دارید، می توانید تدارک شب یلدا رافراهم نمایید. ازویژگی ها ی این پک ها برای سفارش شب چله زمستان می توان به چند مورد اشاره نمود که شامل سایز و جنس ترمه که اکثرا ازجنس ابریشم در سایز های ۵۰*۵۰ ۷۵*۷۵ و۱*۱ می باشد.

کاربرد های ترمه های یلدایی

رنگ ترمه یلدا طبق کاربردی که از روی اسمش مشخص است،  بیشتر ازرنگ قرمز استفاده می شود و مشتری طبق سلیقه اش با ترکیب بندی اقلام این پک می تواند چیدمانی زیبا روی میز ناهار خوری یا میزخاطره داشته باشد و ازاین چیدمان شب خاطر انگیزی برای عزیزانشان تدارک ببینند که اکثرا کاربرد این پک به شرح زیر است:

 1.شرکت هایی که به دنبال هدیه های ویژه هستند

۲٫برای شب یلدا عروس خانم ها

۳٫برای تزیین دکوراسیون منزل در شب یلدا

مراحل توزیع محصولات شب یلدایی

قیمت انواع پک های ترمه شب یلدا

قیمت انواع پک ها برحسب حجم خرید، نوع، رنگ ترمه ها، سایز و تعداد آن ها تعیین می شود. این پک ها درسراسرنقاط جهان عرضه می شود. برای بالا بردن کیفیت آن، مشتری از دوهفته قبل باید با مشاورین مجموعه ارتباط بگیرد تا پک مورد نظر به مکان سفارش دهندگان چون شرکت ها وارگان ها وموسسات خصوصی ارسال  شود.

ابتدا طبق خواسته سفارش دهندگان، تعداد پک محاسبه می شود. طبق توافق مشتری ومجموعه، زمان مناسب برای بسته بندی اعلام می شود و بعد آماده شدن محصولات به شهرها وکشورهای مورد نظرارسال می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com