خانه / فروش صندوقچه های سرمه دوزی / فروش اینترنتی صندوقچه های ترمه سرمه دوزی کادویی با قیمت مناسب

فروش اینترنتی صندوقچه های ترمه سرمه دوزی کادویی با قیمت مناسب

آیا به دنبال جعبه ای متفاوت برای هدیه دادن هستید؟ اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که ایده جدیدی برای هدیه دادن نیاز دارید، صندوقچه های ترمه سرمه دوزی را به شما پیشهاد می­کنیم. مجموعه نفیس، صندوقچه های ترمه سرمه دوزی کادویی و ترمه سرمه دوزی شده با قیمتی مناسب برای افرادی که در جستجوی ایده جدید هستند به صورت اینترنتی به فروش می­رساند.

باکس های متفاوت برای هدیه دادن

امروزه باکس های مختلفی برای هدیه در بازار وجود دارد، از جمله باکس های کاغذی، چوبی، مخمل و … یکی از این نوع باکس ها صندوقچه های سرمه دوزی شده است که به صورت صندوقچه های ترمه سرمه دوزی شده و صندوقچه های مخمل سرمه دوزی به فروش می­رسد. مزیت صندوقچه های کادویی ترمه سرمه دوزی بدین گونه است که هم می­توان خود این صندوقچه ها را به عنوان هدیه به افراد کادو دهید و هم می­توانید درون این صندوقچه ها هدیه خود را بگذارید و در واقع دو هدیه برای آن افراد بفرستید.

صندوقچه های ترمه سرمه دوزی کادویی

کاربرد صندوقچه های ترمه سرمه دوزی

صندوقچه های ترمه در سایز های مختلفی آماده میشود و بستگی به نوع کار شما می­تواند سایز مخصوص خود را داشته باشد. روی صندوقچه های ترمه می­توان سرمه دوزی و  ترمه حسینی یزد نیز انجام داد که برای هدیه دادن بسیار جلوه بیشتری به باکس شما می­دهد. شما برای موارد مختلف میتوانید از این نوع باکس ها استفده نمایید:

جهت کالاهای صادرات

جهت نگهداری آجیل و خشکبار

هدیه دادن انواع کالا

نگهداری وسایل

نگهداری جواهرات

قیمت صندوقچه های کادویی ترمه سرمه دوزی

اگر شما سفارش به صورت بالا داشته باشید می­توانیم قیمت نهایی را برای شما با توجه به تعداد سفارشات کاهش دهیم. اگر هم برای موارد تکی سفارش دارید، با سفارش سایز مناسب جعبه، پارچه مناسب ترمه و طرح مناسب سرمه دوزی قیمت تمام شده برای شما مناسب شود. چون جنس ترمه ها در بازار متفاوت می­باشد، انتخاب هر کدام از انواع ترمه روی قیمت جعبه شما اثر می­گذارد. برای متمایز کردن جعبه خود نیز پیشنهاد ما انتخاب طرحی کوچک برای سرمه دوزی روی جعبه می­باشد.

نحوه خرید اینترنتی صنوقچه ترمه سرمه دوزی

برای اینکه سفارش شما ثبت شود، شما می­توانید با ارتباط گرفتن با مشاور مجموعه در خواست خود را با جزییات مطرح کنید. بعد از تخمین قیمت و تایید شما سفارش شما به صورت آنلاین ثبت می­شود در حجم کم یا زیاد تولید می­گردد و به صورت پست برای شما فرستاده میشود با این سفارش دیگر نیاز به سفر برای سفارش خود ندارید و در زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صندوقچه های سرمه دوزی

فروش تکی و عمده صندوقچه های سرمه دوزی شده

فروش تکی و عمده صندوقچه های سرمه دوزی شده در این مجموعه قابل انجام است. …