خانه / محصولات سرمه دوزی / عرضه محصولات سرمه دوزی / عرضه محصولات سرمه دوزی و ملیله دوزی

عرضه محصولات سرمه دوزی و ملیله دوزی

عرضه محصولات سرمه دوزی درمجموعه نفیس با برند های معروفی مثل ترمه رضایی، هاشمی و حسینی که ازسابقه زیادی برخوردار است، انجام می­شود.

­آشنایی و معرفی محصولات سرمه دوزی

برای اینکه شما یک محصول خوب، مرغوب و زیبا خریداری کنید باید از نوع محصولات، نوع طرح ونوع پارچه ای که برای دوخت آن استفاده شده است، اطلاع زیادی کسب کرده باشید که روی انتخاب خاص شما تاثیر به سزایی دارد. مجموعه نفیس ما در تلاش است که رضایت شما مشتریان عزیز برای خرید محصولات پرکیفیت وزیبا جلب نماید.

محصولات سرمه دوزی درمجموعه نفیس توسط اساتید مجرب وخبره به مشتریان خوش ذوق و هنردوست، بدون اتلاف وقت صورت می­گیرد. این محصولات از انواع رومیزی های سرمه دوزی شده و سفره قلمکار کوچک، قاب های پر طرح و رنگ، سرویس عروس برای نوعروسان، سجاده و جانماز، جادستمال کاغذی، جعبه هدایای نفیس، دوخت لباس های سنتی کیف و انگشتر سرمه دوزی شده می­باشدکه به تزیین منزل  و زیبایی مشتریان کمک به سزایی دارد.

تفاوت سرمه دوزی و ملیله دوزی

شاید برای شما بارها این سوال پیش آمده باشدکه تفاوت بین سرمه دوزی با ملیله دوزی چیست؟ بین این دوتفاوتی وجود ندارد در زمان قبل به سرمه دوزی، ملیله دوزی گفته می­شد وکم کم به اسم سرمه دوزی در جهان معروف گردید. در زمان های قدیم، سرمه هایی که روی ترمه ها دوخته می­شد بیشتر از جنس طلا و نقره بود ولی اخیرا سرمه ها رنگی هم در بازار به فروش میرسد.

مرکز تولید و عرضه محصولات سرمه دوزی

مراکز دوخت محصولات سرمه دوزی و ترمه اصل یزد در اصفهان، کاشان، تهران، مشهد و چند شهر دیگر می­باشد. هم اکنون مجموعه نفیس توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصولات سرمه دوزی را در میان عام مردم تولید و عرضه کند و با قرار دادن راه های ارتباطی در اختیارمشتریانی که دوست دارند دکوراسیون منزل شان متفاوت از دیگران باشد، شما را از خدمات این مجموعه بهره مند می­سازد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش گسترده لباس عروس سرمه دوزی زیبا

پخش گسترده لباس عروس سرمه دوزی توسط تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد. بدین شکل که سایت هایی را برای معرفی محصولات خود طراحی می نمایند و با درج تصاویر و قیمت