خانه / وسایل سرمه دوزی / سرمه رنگی / فروش وسایل سرمه دوزی رنگی

فروش وسایل سرمه دوزی رنگی

 فروش وسایل سرمه دوزی از جمله سرمه رنگی در اصفهان به صورت خرد و عمده  در مجموعه نفیس انجام می گیرد. اگر به دنبال کارهای متفاوت و خاص هستید پس ما با همراه باشید.

کاربرد سرمه های رنگی

شاید شما تا به حال از سرمه های رنگی استفاده نکرده باشید ولی سرمه های رنگی برای دوخت روی لباس، کیف، تل و هر گونه وسیله تزیینی دیگر کاربرد دارد.

هم چنین برای قاب های خاص که گل و پرنده یا طاووس یا طرح های چاپی خاص که  نیاز به انواع رنگها برای دوخت دارد، سرمه های رنگی بهترین ایده می باشد.

 رومیزی های مخمل نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که سرمه دوزی رنگی و جواهر روی آن بسیار به چشم می آید و دکوراسیون را بسیار متفاوت خواهد نمود.

در استفاده از سرمه رنگی شما محدودیت ندارید و می توانید ترکیبی از سرمه های رنگی و حتی جواهر، پولک و …  موارد دیگر را داشته باشید. این کار کاملا خلاقانه خواهد شد و حتی می توانید برند خاص خود را ثبت نمائید.

برای کسانی که بیزینس های کوچکی دارند و مزون دارها و کسانی که کار صادراتی خاص می خواهند پیشنهاد ما، استفاده از سرمه رنگی در دوختشان می باشد.

تنوع رنگ سرمه های رنگی

آیا تا به حال فکر کرده اید ای کاش رنگ پارچه و سرمه خود را می توانستید ست کنید؟ ما این مساله را حل کردیم و سرمه های رنگی در انواع رنگها را برای شما موجود کردیم. شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر کدام از رنگها از آبی و قرمز گرفته تا سفید و مشکی را از ما تهیه فرمایید. حتی می توانید از رنگ های متضاد نیز در دوخت خود استفاده کنید. ممکن است سرمه صورتی یا بنفش نیاز داشته باشید یا حتی سرمه نارنجی رنگ ، نگران نباشید سعی کرده ایم از انواع رنگها برای شما شارژ کنیم.

فروش وسایل سرمه دوزی

بیشتر افراد از سرمه های طلایی برای دوخت استفاده می نمایند و شاید آگاهی نداشته باشند سرمه های رنگی بسیار زیبایی نیز در بازار به فروش می رسد. نحوه فروش سرمه های رنگی به صورت گرم یا مثقال می باشد در ۳ مدل سرمه ساده، تراش و پیچ  نیز وجود دارند.

در خرید سرمه رنگی به ثابت بودن رنگ سرمه ها دقت نمایید و از جای مطمان خرید فرمایید. ما این ضمانت را به شما می دهیم که سرمه رنگی با رنگ ثابت به شما دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

استعلام قیمت وسایل سرمه دوزی

سرمه دوزی یکی از رودوزی‌ های شاخص و فاخر ایرانی است، نخ سرمه به عنوان مواد اولیه اصلی این هنر نخی است، که با استفاده از طلا‌، نقره، طلا‌ و آلیاژهای که به صورت ل