خانه / هدیه سرمه دوزی / سفارش هدیه سرمه دوزی ولنتاین

سفارش هدیه سرمه دوزی ولنتاین

امروزه دغدغه ذهنی افراد این است که برای عشق زندگی شان چه هدیه گرانبهایی می توان تهیه نمود؟ ما دراین متن به شما خرید هدیه سرمه دوزی در شب ولنتاین را پیشنهاد می کنیم.

ازصفرتاصد روز ولنتاین

 آیا این روزواقعیت دارد؟ تا چقدر این مسئله  در کشور ایران اهمیت دارد؟ نام دیگراین روز، روز عشاق است که درسراسر کشور ایران و جهان بسیار مهم است.  جالب است بگوییم هر فردی عشق زندگی اش رو به طرق مختلف سوپرایز می کند. ما برای شما عزیزان سوپرایز هدیه سرمه دوزی ویژه روز ولنتاین پیشنهاد می کنیم تا برای عزیزتان این روز را جشن بگیرید. شما می توانید با سفارش هدیه سرمه دوزی  به هرکس که دوستش دارید مثل:مادر،خواهر و یا همسر و پارتنر خود هم هدیه بدهید.

دراین قسمت برای شما دوست عزیز، ویژگی های هدیه سرمه دوزی را شرح خواهیم داد. این گونه هدیه ها برای دخترهای عزیز، نوعروسان و مادران زیبا درشکل های مختلف با رنگ های متنوع، در مجموعه نفیس به فروش می رسد که تولید کنندگان ما از ده روز قبل این محصولات با ارزش را تولید کرده و به دست شما عزیزان می رساند. یکی از این هدیه ها ، تل سرمه و جواهر دوزی دررنگ و مدل های مختلف طراحی شده و شما مشتری عزیز با سلیقه خودتون هدیه سرمه دوزی را می توانید سفارش دهید.

قیمت انواع تل های سرمه دوزی

قیمت این محصولات بستگی به ضخامت ، جنس تل، مقدارسرمه وجواهردوخت شده روی آن تعیین می شود. تل ها دارای دو نوع ضخامت و رنگ های متنوع می باشند،  که شما طبق سلیقه خودتون رنگ و ضخامت آن را انتخاب می نمایید. اغلب جنس تل ها، مخمل می باشد. هرچه ضخامت و پهنای تل بیشتر باشد و سرمه روی آن بیشتر دوخت شود، مسلما قیمت بیشتر می شود و شما با توجه به این که چقد مایل هستید هزینه کنید این محصولات راسفارش خواهید داد. مجموعه ما در تلاش است که با کیفیت ترین محصولات را دراختیار شما دوست عزیز قرار دهد.

نحوه سفارش هدیه سرمه دوزی

درصورتی که می خواهید هدیه سرمه دوزی را سفارش دهید، باید بگوییم مجموعه نفیس بهترین راه های سفارش محصولات را به شما نشان داده است. شایان ذکر است مجموعه ما قابلیت این را دارد که روی هدیه های سرمه دوزی  نقش و مدل ایجاد کند. سفارش هدیه سرمه دوزی به صورت آنلاین می باشد. همان گونه که گفته شد برای اینکه زمان کمتری برای فرستادن هدیه ولنتاین صرف شود به شما  پیشنهاد می کنیم که ده روزقبل، سفارش داده شود. برای اطمینان خاطرشما مشاورین مجموعه  همه وقت پاسخ گوی شما هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com