خانه / طرح سرمه دوزی / سایت خرید اینترنتی چاپ طرح سرمه دوزی روی پارچه

سایت خرید اینترنتی چاپ طرح سرمه دوزی روی پارچه

برای چاپ طرح سرمه دوزی که ازهنرهای اصیل ایرانی محسوب می­شود و از دیرباز تا کنون طرفداران خاص خود را دارد، از طرق مختلف انجام می شود. برای این هنر زیبا طرح های آماده گوناگونی دربازار موجود است که می­توان انها را روی پارچه چاپ نمود و بعد روی طرح ها سرمه دوزی انجام داد. با توجه به اینکه مشتریان چاپ طرح سرمه دوزی در رومیزی ترمه اصفهان هم دوزندگان خانگی و هم کارگاه ها و هم فروشندگان صنایع دستی را شامل می شود، سایت مجموعه نفیس نیز دراین راستا سفارشات خرد و عمده چاپ طرح های سرمه دوزی را پذیرا خواهد بود.

کاربرد سرمه دوزی در عصر کنونی

علاقه ایرانیان به هنر و تزیین وسایل به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش هم می­رسد، زمانی که روی حاشیه و یقه لباس ها، پرده های مجلل، هنر سرمه دوزی در رومیزی سنتی اصفهان چشم ها را خیره می­کرد. با توجه به مدرن شدن زندگی ها، هنرها نیز مدرن تر شدند. سرمه دوزی که یکی از هنرهای اصیل ایرانی به حساب می اید، در زمان کنونی نیز مدرن تر شده است. محصولات گوناگونی از رومیزی گرفته تا لباس مجلسی و حتی وسایلی مانند آجیل خوری این هنر کاربرد دارد.

سرمه دوزی از جمله هنرهایی است که با یاد گرفتن ان در منزل نیز می­توانید آن را انجام دهید و حتی درامد داشته باشید.

هم اکنون طرح های آماده ای برای چاپ روی پارچه وجود دارند که دوزندگان از انها استفاده کرده و هنر زیبای سرمه دوزی را روی این طرح ها می دوزند.

انواع طرح های چاپی برای سرمه دوزی

طرح های چاپی گوناگونی برای هنر سرمه دوزی وجود دارد از جمله ان یکاد، گل و گلدان، بته جقه و… حتی برای کسانی که تازه شروع به کار کردند، طرح های ساده ای روی پارچه ترمه و یا مخمل معمولی زده میشود که دوزنده سرمه دوزی، آن را روی  طرح تمرین کند.

با توجه به اینکه شما چه چیزی را برای سرمه دوزی انتخاب میکنید، طرح ها متفاوت است.

ممکن است تابلو ان یکاد در نظر داشته باشید و یا اینکه طرح هایی برای سجاده را سرمه دوزی کنید و یا برای رومیزی و هر چیزی که فکرش را بکنید مثل لباس مجلسی  و بنابراین نیاز به چاپ انواع طرح های سرمه دوزی روی پارچه خواهید داشت.

  • طرح های سرمه دوزی برای سجاده

این طرح ها در مدلهای مختلفی در بازار وجود دارد به صورت گل، شاخه ، گلبرگ و ….که انها را به چند صورت می­توان روی سجاده پیاده کرد:

  1. طرح در دو پهلو باشد
  2. طرح در دوحاشیه سمت چپ و راست باشد
  3. طرح دور تا دور پارچه باشد

 به این توجه داشته باشید که اگر پارچه سجاده مخمل باشد برای سرمه دوزی هنگام تا زدن سجاده مشکلی هم پیش نمی اید. و اصولا در مرکز سجاده طرحی چاپ نمی­شود مگر سفارش خود مشتری این گونه باشد.

  • طرح های سرمه دوزی برای تابلو

انواع طرح ها برای تابلو سرمه دوزی کاربرد دارد. مانند طرح های قهر و اشتی، بته جقه، ان یکاد، هخامنشی، گل های گلدانی، انواع خطوط مانند اسلیمی، انواع پرندگان، ….

  • طرح های سرمه دوزی برای رومیزی

رومیزی ها شامل سه تیکه و ۵ تیکه می باشند که شامل پذیرایی، عسلی، رانر و خاطره می­شوند. برای تزیین انها از هنر سرمه دوزی و منجوق استفاده می­شود. طرح های سرمه دوزی برای رومیزی فراوانی زیادی دارند مانند گل، بوته، بته جقه، سروی و … که براساس سلیقه مشتری سفارش انجام می­شود. مسلما هر چه طرح انتخابی شلوغ تر باشد، سرمه بیشتری برای دوخت ان طرح استفاده خواهد شد.

ممکن است طرح انتخابی دور تا دور رومیزی چاپ شود و یا یک حاشیه رومیزی و یا دو طرف آن. طرح هایی شلوغ تری نیز هستند که در مرکز رومیزی هم طرح چاپی انجام می­شود.

  •   طرح های چاپ سرمه دوزی برای بقچه

این طرح ها هم بر حسب سلایق مشتریان متفاوتند یا در دور تا دور بقچه یا یک طرف آن به کار رود. اصولا در جهیزیه عروس ها بقچه به عنوان هدیه ای نفیس دیده می شود.

  • طرح های تمرینی برای دوزندگان تازه کارهنر سرمه دوزی

دوزندگان تازه کار سرمه دوزی می­توانند با طرح های ساده مثل بته جقه روی پارچه های معمولی هنر زیبای سرمه دوزی را تمرین کنند.

انواع پارچه ها برای چاپ طرح سرمه دوزی

پارچه شما بر اساس کاربردتان می تواند مخمل، ترمه، ساتن و یا حریر باشد. نگران انتخاب پارچه مورد نظرتان نباشید. هر انچه  انتخاب کرده اید، چاپ طرح روی پارچه امکان پذیر است.

چاپ طرح سرمه دوزی

سایت ما افتخار دارد برای دوزندگان مبتدی تا پخش کنندگان کار سرمه دوزی این طرح ها را روی پارچه مورد نظر به صورت خرد یا عمده به چاپ برساند.

قیمت چاپ طرح سرمه دوزی روی انواع پارچه ها

با توجه به چند مورد قیمت چاپ سرمه دووزی روی پارچه محاسبه می­شود:

  • بر اساس نوع پارچه انتخابی
  • بر اساس نوع طرح مورد نظر
  • شلوغی یا خلوتی طرح

همه این موارد روی قیمت تعیین شده اثر خواهد گذاشت.

نحوه سفارش چاپ سفارش سرمه دوزی اینترنتی

نحوه سفارش چاپ طرح سرمه دوزی به این صورت است که طرح مورد نظر از شما پرسیده می­شود و با هماهنگی کامل شما به صورت اینترنتی و انلاین روی پارچه انتخابی به چاپ می­رسد. برای خرید پارچه نیز مجموعه نفیس همراه شماست و می توانید خرید پارچه، چاپ طرح کار و حتی سرمه دوزی آن را از ما بخواهید. در زمان تعیین شده در ایران و حتی خارج از کشور به شما تحویل داده خواهد شد.

مراکز سفارش چاپ طرح سرمه دوزی روی پارچه

  • کار گاه های دوزندگی سرمه
  • فروشگاه های پخش صنایع دستی
  • سایت های مرجع و معتبر

سایت ما نیز افتخار دارد با همکاری کارگاه ها و فروشگاه ها پذیرش چاپ  طرح های سرمه دوزی زیبا راروی انواع پارچه انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش سرمه دوزی هخامنشی

فروش سرمه دوزی طرح هخامنشی

سرمه دوزی طرح هخامنشی جزء فروش طرح های سرمه دوزی است. به خاطر قدمت بسیار …