خانه / فروشگاه سرمه دوزی / فروشگاه جانمازوسجاده سرمه دوزی شده

فروشگاه جانمازوسجاده سرمه دوزی شده

 

فروشگاه سرمه دوزی مجموعه ما افتخار دارد که جانماز و سجاده سرمه دوزی را نیز به فروش برساند که از بزرگترین مرکزخرید وفروش در اصفهان می­باشد. این فروشگاه مفتخر است نمونه های ازاین هنرایرانی راازجمله جانمازوسجاده ترمه سرمه دوزی شده به نمایش بگذارد.

 

معرفی جانماز ترمه سرمه دوزی شده

جانمازوسجاده ترمه سرمه دوزی شده ازهنرهای سنتی ایران محسوب می­شود که تلفیق ازاعتقادات اسلامی وهنرهای ایرانی را به بهترین شکل به نمایش گذاشته است. سجاده  از سه تکه تشکیل شده که قسمت بزرگتربه عنوان زیراندازمحسوب می شود ودو قسمت ان هم محل قرارگیری مهردارای ابعادمختلفی می­باشد.  روی پارچه های ترمه با نقوشی چون بته جقه و شاه عباسی دوخته می­شود. این نوع دوخت ها ازآستری ظریف وازجنس ساتن استفاده شده که به محصول جلوه خاصی می­بخشد. برای تزیین جانماز و سجاده، یراق دوزی نیز انجام می­شود.

 

 

 

 

این نوع اثر جنبه زینتی وونمونه کاملی ازهنرایرانی  دارد که برای زمان عبادت شما به کاررود. گزینه پیشنهادی ما برای هدیه به نوعروسان سفارش سجاده وجانماز ترمه سرمه دوزی شده است. این دوخت جلوه خاصی به جهزیه عزیزانتان می­بخشد.

قیمت جانمازوسجاده ترمه سرمه دوزی شده

عزیزانی که این نوع محصول رومی خواهند خریداری فرمایند، مجموعه ما طبق سفارش انتخابی محصول شما، قیمت را در اختیارشماعزیزان گذاشته و شما با اسودگی خاطر،طرح موردپسند مربوط به این محصول راسفارش می­دهید. انتخاب پارچه و طرح سرمه دوزی به سلیقه خود مشتری است که با توجه به رنگ مورد علاقه، می­توانید رنگ پارچه ترمه و رنگ سرمه ای که می­خواهید دوخت شود  را به ما سفارش دهید.

نحوه سفارش محصول

شماعزیزان قبل ازسفارش محصول می توانیداز طریق مراجعه به سایت ما ازکیفیت محصول وچگونگی پذیرش محصول اطلاع کسب نمایید. مجموعه ما این قابلیت دارد بدون اتلاف وقت مشتریان عزیز محصول را به راحتی دراختیارتان بگذارد. می­توانید از طرح های موجود در بازار یکی را برحسب سلیقه تان انتخاب کنید یا طرح مورد نظرخود را برای دوخت سرمه دوزی به ما سفارش دهید.

 

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رومیزی سرمه دوزی شده

فروشگاه اینترنتی رومیزی سرمه دوزی شده

  فروشگاه رومیزی سرمه دوزی به شما عزیزان کمک می کند تاهرچه سریعتر رومیزی سرمه …