خانه / رومیزی ترمه پنلی / رومیزی مربع پنلی ترمه

رومیزی مربع پنلی ترمه

رومیزی پنلی ترمه در طرح های پنلی متنوع درایران در حال تولید می باشد. رومیزی های ترمه ابریشم یکی از رومیزی های پر طرفدار در چند سال اخیر محسوب میشود، چون در رنگ و طرح های بسیار زیبایی هر روز به بازار عرضه میشود به گونه ای که چشم مخاطب را به خود میگیرد. این رومیزی ها برای صادرات نیز گزینه مناسب می باشند.

برندهای مختلف ترمه مربع

رومیزی پنلی ترمه در برند های مختلف در بازار موجود می باشد. رومیزی های مربع با برند هاشمی، رضایی و حسینی  و … از برند های معروف در این زمینه هستند.

طرح ها و نقش های ترمه ها با هم تفاوت دارد و انتخاب آن کاملا به عهده سلیقه مشتری است. در انتخاب رنگ بندی ترمه ها نیز نگران نباشید، چون تنوع رنگ های ترمه پنلی در چند سال اخیر بسیار گسترش یافته است و مسلما رنگ مورد نظر خود را برای دکوراسیون خواهید یافت.

آیا میدانید قیمت ترمه ها بر چه اساسی تنظیم می­گردد؟

شاید برایتان سوال ایجاد شده باشد که چرا قیمت ترمه های مربع با هم متفاوت است؟ در اینجا به علت این امر اشاره می کنیم. قیمت ترمه ها بر اساس تراکم ابریشم و تعداد رنگ به کار رفته در ترمه مختلف است، برای همین در بازار با قیمت های متنوعی از ترمه ها مواجهیم. هر چه تراکم ابریشم و تعداد رنگ به کار رفته در ترمه بیشتر باشد، مسلما کیفیت و زیبایی و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

کاربرد رومیزی های مربع

رومیزی های ترمه به خاطر داشتن تنوع طرح و رنگ جلوه ای ویژه به دکوراسیون محیط منزل یا محیط کار شما خواهد داد.

جهت هدیه هم گزینه بسیار مناسب و کاربردی برای دوستان و افراد آشنای شما خواهد بود و در مکان های مختلفی استفاده میگردد از جمله:

میز های مربع جلو مبلی

اپن آشپزخانه

میز خاطره

رومیزی پنلی ترمه

نحوه خریداری رومیزی پنلی ترمه مربع

این روزها مردم بیشتر به سمت خرید اینترنتی گرایش پیدا کرده اند و خرید های آنلاین کار را برای مشتری آسان نموده است.

رومیزی پنلی ترمه نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر مورد استقبال خرید غیر حضوری قرار گرفته است. امکان خرید این رومیزی ها از طریق  سایت ها و بازار های مختلف ایران موجود می باشد. شما بر اساس بودجه خود میتوانید انتخاب مناسب را داشته باشید. مجموعه نفیس نیز این افتخار را دارد که امکان خرید تکی و عمده را برای شما عزیزان  به صورت غیر حضوری فراهم کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com