خانه / صادرات رومیزی سرمه دوزی / صادرات اینترنتی رومیزی سرمه دوزی پرکار

صادرات اینترنتی رومیزی سرمه دوزی پرکار

با توجه به استقبال مردم از فروش آنلاین، مرکز فروش نفیس اقدام به صادرات اینترنتی سرمه دوزی شده پر کار نموده است. رومیزی های تولید شده در این مرکز از کیفیت درجه یک برای نوع پارچه و سرمه برخوردار می­ باشد که برای صادرات رومیزی سرمه دوزی بسیار گزینه مناسبی خواهد بود.

رومیزی سرمه دوزی شده پرکار

رومیزی سرمه دوزی شده پرکار به چه نوع رومیزی گفته می­شود؟

رومیزی ها انواع مختلف دارند که یکی از زیباترین آنها رومیزی های سرمه دوزی شده پرکار به حساب می آید. این نوع رومیزیها اغلب از نوع ترمه و مخمل هستند و با سرمه که نوعی مفتول فلزی است روی انها کار میشود و نقش و طرح هایی با سرمه روی انها دوخته میشود و زیبایی پارچه دوچندان میشود.

صادرات رومیزی سرمه دوزی

بسته بندی رومیزی سرمه دوزی شد پرکار صادراتی

بسته بندی در کارهای صادراتی بسیار مهم  و قابل توجه می باشد از این رو مجموعه نفیس نیز برای صادرات از بسته بندی های ترمه بسیار نفیس استفاده می­نماید.

صادرات رومیزی سرمه دوزی

چرا مجموعه نفیس صادرات رومیزی سرمه دوزی شده را در راستای اهدافش قرار داده است؟

کارهای صادراتی صنایع دستی از دیرباز مورد توجه ملل مختلف بوده است. مجموعه نفیس نیز در راستای گسترش هنر ایرانی به سایر کشورها اقدام به صادرات رومیزی سرمه دوزی شده پرکار نموده است. در واقع  با صادرات صنایع دستی تبادل فرهنگ ها و درواقع دوستی کشورها بیشتر خواهد شد.

رومیزی های سرمه دوزی شده پرکار چون یکی از رومیزی های بسیار شیک در ایران محسوب می­شود برای امر صادرات بسیار مورد استقبال قرار می­گیرد.

نحوه نگهداری رومیزی سرمه دوزی شده پرکار

هر وسیله برای اینکه سالهای سال مورد استفاده قرار گیرد، نیاز به نگهداری و مراقبت است و رومیزی های سرمه دوزی شده نیز از این قاعده مستنثنی نمی­باشند، از این رو نکته زیر را بعد از خرید و حین استفاده آن رعایت نمایید:

سعی کنید روی رومیزی یک لایه پلاستیک مخصوص رومیزی بیندازید که گرد و خاک روی پارچه شما را نگیرد و از آب و نوشیدنی های که امکان ریخته شدن آن روی رومیزی بسیار است جلوگیری شود در این صورت سالهای سال رومیزی شما مثل روز اول زیبا و جذاب خواهد ماند.

نحوه سفارش رومیزی سرمه دوزی پرکار

برای خرید این نوع رومیزی ها با با در تماس باشید. شما می­توانید در تعداد کم یا بالا سفارش داشته باشید.

هم چنین می­توانید نمونه های آماده به فروش را خریداری نمایید و یا سفارش خود را به مجموعه داده تا با توجه به سلیقه شما دوخت لازم انجام گیرد.

در خصوص قیمت این کار با توجه به وزن سرمه ای که درپارچه استفاده میشود و نوع پارچه،قیمت نهایی کار تعیینئ میگردد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com