خانه / تابلو سرمه دوزی / تولیدی بزرگ تابلو سرمه دوزی الله در کشور

تولیدی بزرگ تابلو سرمه دوزی الله در کشور

تابلو سرمه دوزی الله یک نوع تابلو بسیار زیبا و شیک است که برای تهیه آن از پارچه های متعددی می توان استفاده کرد. از پارچه های استفاده شده برای تولید این نوع تابلو می توان به پارچه های ترمه و یا پارچه های ساده اشاره کرد. تولیدی های بزرگ این مدل تابلو در کشور این محصولات و محصولاتی دیگر مانند سفره قلمکار کوچک را با کیفیت بسیار عالی و تنوع بسیار زیبا در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان گرامی قرار می دهند.

تولیدی بزرگ تابلو سرمه دوزی الله در کشور

ابعاد گوناگون تابلو سرمه دوزی الله

ابعاد گوناگون تابلو سرمه دوزی الله هنر سرمه دوزی یک هنر بسیار زیبا و گرانبها است که از زیبایی بصری بسیار زیادی برخوردار می باشد. در این هنر، نخ سرمه ماده اصلی و اولیه به شمار می رود که ترکیبی از رنگ های طلایی و رنگ های مختلف می باشد. این نخ دارای ویژگی های گوناگونی است که از جمله آن می توان به حالت ارتجاعی این کالا اشاره کرد.

حالت ارتجاعی این کالا و کالاهای دیگر همانند رومیزی ترمه اصفهانباعث شده تا این نوع نخ به هر شکلی در آید. در این هنر از ابزار های مختلفی برای فرو کردن نخ در تابلو های مختلف استفاده می شود که از این وسایل می توان به فنر های ریز اشاره کرد. در این هنر طراحی های متنوعی را می توان بر روی پارچه های مختلف اجرا کرد که از این موارد می توان به کلمه مقدس الله اشاره نمود.

تابلو های سرمه دوزی دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند که مشتریان گرامی می توانند هر یک از اندازه های این محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایند. ابعاد و اندازه این نوع تابلو قابل سفارش هستند و مشتریان گرامی می توانند اندازه تابلو الله مد نظر خود را به مراکز تولید کننده این کالا سفارش دهند. از ابعاد پرفروش این نوع تابلو می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تابلو بزرگ الله
  • تابلو متوسط الله

پخش انبوه تابلو سرمه دوزی الله بزرگ

پخش انبوه تابلو سرمه دوزی الله بزرگ آیا می دانید پخش تابلو بسیار زیبا و با کیفیت ترمه دوزی با طرح الله در کشور به چه صورت انجام می شود؟ برای پخش و توزیع این کالا از روش های متعددی استفاده می شود که از این موارد می توان به پخش انبوه اشاره کرد.

در پخش انبوه این امکان برای همه افراد فراهم می شود تا بتوانند تابلو مد نظر خود را در تعداد دلخواه و با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کنند. این سایت با سابقه ترین مرکز پخش کننده تابلو سرمه دوزی در کشور است که این محصولات را با کیفیت بسیار عالی و تضمین شده در دسترس افراد و سفارش دهندگان گرامی و ارجمند قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت تابلو سرمه دوزی طرح بته جقه

استفاده از تابلوها از زمان قدیم برای ایجاد دکوراسیونی بسیار شیک برای محیط کار و همچنین منزل مورد استفاده قرار می گرفته است یکی از بهترین نوع آن تابلو سرمه دوزی

دیدگاهتان را بنویسید