خانه / رومیزی سرمه دوزی / فروشنده رومیزی سرمه دوزی مخمل

فروشنده رومیزی سرمه دوزی مخمل

همانطور که می دانید سرمه دوزی و سفره قلمکاری شده یک هنر دستی و سنتی بوده و از زمان های قدیم برای تولید محصولات زینتی رواج داشته و بسیار زیباست، این هنر دوخت برخی اشکال سنتی بر روی پارچه است که به عنوان رومیزی یا پارچه های زینتی استفاده می شود، رومیزی سرمه دوزی مخمل یکی از نمونه آثار این هنر زیبا و گرانبها است که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و امروزه از این محصول استفاده های فراوانی می شود و در بازار نیز بسیار محبوب به شمار رفته است.

فروشنده رومیزی سرمه دوزی مخمل

چند نکته ‌در مورد رومیزی سرمه دوزی مخمل

چند نکته ‌در مورد رومیزی سرمه دوزی مخمل همانطور که در قسمت بالا ذکر شد سرمه دوزی یک هنر دست بسیار زیبا می باشد که با استفاده از آن می توان به تهیه انواع پارچه های زینتی، رومیزی ها، سجاده و جانماز ها پرداخت که امروزه در بازار از آن بسیار استقبال شده و از ارزش بالایی برخوردار است، این هنر به دلیل پارچه ارزشمند همراه با نقش و نگار های چشمگیر توانسته است جزء پرطرفدار ترین هنر های دست قرار بگیرد و این زیبایی خیره کننده سبب شده است تا افراد زیادی امروزه این هنر را آموزش دیده و به خلق آثار زینتی و زیبا در این زمینه بپردازند.

محصولات ترمه دوزی دارای ویژگی و نکته هایی است که الزامی است افراد به آن توجه کرده و پس از شناخت کامل این محصولات آن را خریداری نمایند.

  • الیاف انتخاب شده برای تولید یک محصول ترمه دوزی شده بایستی گیاهی بوده و دارای لطافت و دوام بسیار بالایی در برابر شرایط خارجی باشد.
  • رومیزی های سرمه دوزی شده و رومیزی ترمه اصفهان باید از الیاف گیاهی و تعیین شده تهیه شده باشد و از تراکم بافت بالایی نیز برخوردار باشد.
  • نخ های استفاده شده برای دوختن نقش و نگار های این هنر بایستی از ظرافت و کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد زیرا همین امر به ارزشمند بودن محصول کمک می کند.
  • رومیزی های سرمه دوزی شده مخمل دارای جنسی با کیفیت است که در هنگام شست و شو حالت خود را از دست نداده و دارای تراکم بافت بالا در برابر کشیده شدن یا نخ کش شدن می باشد.
  • اندازه های مختلف رومیزی با توجه به اندازه و سلیقه مشتری برش داده و طراحی می شود که افراد با اندازه دقیق از میز خود بایستی محصول خود را خریداری نماید.

مراکز فروش رومیزی سرمه دوزی مخمل

مراکز فروش رومیزی سرمه دوزی مخمل از آنجایی که هنر دست امروزه بسیار رواج یافته و افراد زیادی به فراگیری این هنر ها مشغول هستند تولید انواع محصولات سنتی و دستی نیز افزایش یافته است که نمونه با ارزش و برجسته آثار سنتی هنر سرمه دوزی بوده و سبب تولید محصولات زیبا وچشم گیری نظیر رومیزی های مختلف در رنگ بندی متنوع به همراه نقش و نگار های منحصر به فردی گردیده است که پس از اتمام دوخت با بهترین کیفیت در اختیار مراکز فروش رومیزی مخمل برای عرضه به علاقه مندان قرار می گیرد.

سایت ما نیز به عنوان یک فروشنده رومیزی در طرحی سنتی و با ارزشمند مانند سرمه دوزی توانسته است به ارزش و فروش فوق العاده این محصول کمک کرده و با ارائه مستقیم و بدون واسطه این محصولات در اختیار شما علاقه مندان سعی در کمک به انتخاب و خرید شما بدون صرف هزینه های اضاف دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: محمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132144885
آدرس اینستاگرام: nafisserme@
آدرس کانال: https://t.me/sermedozy
آدرس سایت: sormedozi.ir
پست الکترونیکی: sermedozi.honar@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید